Mis probleeme lahendavad virtuaaltuurid?

Mis probleeme lahendavad virtuaaltuurid?

Kinnisvara virtuaaltuurid pakuvad reaalses suuruses visuaalset ülevaadet ruumist või kinnisvarast. Aga mis reaalseid valusid need lahendavad?

KINNISVARA MÜÜK

Kasvamas on trend, kus kinnisvaraomanikud otsustavad müüa oma kinnisvara ilma maaklerita. Nad leiavad, et nad saavad hakkama suurepäraselt ise lisades müügikuulutuse kinnisvaraportaali ning käies näitamas oma kinnisvara potensiaalsetele huvilistele.

Kui hakkad müüma kinnisvara, siis kohtud aga peatselt inimestega, kes:

  • saadavad sisutühje päringuid!
  • tulevad lihtsalt niisama vaatama!
  • raiskavad mõttetult sinu aega!
  • raiskavad sinu kütusekulusid!
  • ei tule näitamise ajaks kohale!
kinnisvaraturistid

Eesmärk oleks vältida kohtumisi inimestega, kelle ei ole tegelikku huvi või kellel on hoopis teised otsingukriteeriumid. Tavalised kinnisvarafotod ei suuda edasi anda õiget ruumitunnetust ega planeeringut. Seetõttu satub kinnisvara sageli valesse valikuringi ja inimesed tulevad seda vaatama... ilma, et see tegelikult neile sobiks.

3D virtuaaltuurid on ideaalne viis näidata kinnisvara nii, nagu viibiks huviline ise kohapeal. Virtuaaltuur vastab paljudele küsimustele juba enne, kui pead potentsiaalse ostjaga kohtuma.

  • Need, kes on enne vaatamist tutvunud virtuaaltuuriga, oskavad paremini hinnata, kas kinnisvara vastab nende vajadustele ja kas tasub üldse kohale tulla.
  • See aitab oluliselt vähendada näitamisi nn. kinnisvaraturistidele ja säästab nii sinu kui ka ostjate aega.
kinnisvara virtuaaltuur

HOTELLID, MAJUTUSASUTUSED, PUHKEKESKUSED

Kinnisvarafotod võivad küll pakkuda suurepärast esmamuljet, kuid tihti võib kohapeal nähtav tegelikkus erineda piltide põhjal tekkinud ootustest. Eriti puudutab see suuremaid objekte, nagu hotellid, puhkekeskused või mõisakompleksid, kus erinevate ruumide ja alade paiknemist fotode abil selgelt mõista võib olla keeruline.

Kinnisvarafotod võivad küll pakkuda suurepärast esmamuljet, kuid tihti võib kohapeal nähtav tegelikkus erineda piltide põhjal tekkinud ootustest. Eriti puudutab see suuremaid objekte, nagu hotellid, puhkekeskused või mõisakompleksid, kus erinevate ruumide ja alade paiknemist fotode abil selgelt mõista võib olla keeruline.
  • Siin tuleb mängu virtuaaltuur. See võimaldab broneerijatele pakkuda selget ja läbipaistvat ülevaadet sellest, mida nad oma raha eest saavad.
  • Virtuaaltuur aitab luua realistlikke ootusi, vähendades võimalust pettumuseks ja vältides negatiivset tagasisidet, mis võib mõjutada ettevõtte mainet ning tõrjuda potentsiaalseid kliente.
  • Lisaks on virtuaaltuur suurepärane töövahend müügimeeskonnale. See lihtsustab oluliselt erinevate ruumide ja alade tutvustamist ning säästab nii töötajate kui ka klientide aega.

Kui soovid pakkuda oma klientidele paremat kogemust ja suurendada oma broneeringute edukust, on virtuaaltuur investeering, mis tasub end kiiresti ära.

ARHITEKTID

Alati ei ole olulised uue maja ruutmeetrid, vaid mis seal sees on ehk hoopis ruumi planeering ja sisemine liikumise logistika. Tihtipeale on kõik paberplaanil ilus, aga inimesed ei hooma ruumi suurust, akende kõrgust jms.


Virtuaaltuur aitab visualiseerida maja planeeringut!

  • Arhitektide jaoks on virtuaaltuur valmisehitatud majast oluline töövahend uutele klientide leidmisel, sest see võimaldab tal paremini lugusid rääkida ja presenteerida oma ruumilahendusi.
  • Virtuaaltuur aitab luua ettekujutuse, lihtsustab hoone planeeringu paika panekut arhitektiga ning (tõenäoliselt) aitab kliendil vältida hoone liigset sopilisust koos lisakuludega.
  • Virtuaaltuuri on võimalik infopunktidena lisada arhitekti videolood, mis räägivad lahti miks ta on teinud konkreetsed ruumilahendused.
Virtuaaltuur aitab visualiseerida maja planeeringut!

Selline lähenemine võimaldab arhitektil automatiseerida oma müügitööd ning vähendada oluliselt ajakulu, et ei peaks lahti seletama pidavalt ühtesid ja samu asju potensiaalsetele huvilistele.

MAJATEHASED JA VÄIKEMAJADE TOOTJAD

3D virtuaaltuuri eesmärk on anda näidismajast reaalne kogemus kohe veebilehel, ning meelitada rohkem inimesi kohale tulema.

3D virtuaaltuuri eesmärk on anda näidismajast reaalne kogemus kohe veebilehel, ning meelitada rohkem inimesi kohale tulema.

Teeme Sinu majamudelist 3D virtuaaltuuri, mis võimaldab:

  • Arhitektide jaoks on virtuaaltuur valmisehitatud majast oluline töövahend uutele klientide leidmisel, sest see võimaldab tal paremini lugusid rääkida ja presenteerida oma ruumilahendusi.
  • Virtuaaltuur aitab luua ettekujutuse, lihtsustab hoone planeeringu paika panekut arhitektiga ning (tõenäoliselt) aitab kliendil vältida hoone liigset sopilisust koos lisakuludega.
  • Virtuaaltuuri on võimalik infopunktidena lisada arhitekti videolood, mis räägivad lahti miks ta on teinud konkreetsed ruumilahendused.

MUUSEUMID JA NÄITUSED

Muuseumide, näituste jms. digitaliseerimise eesmärgiks ei ole konkureerida füüsilise muuseumiga, vaid hoopis täiendada ja pakkuda personaalsemat kasutajakogemust.

  • Külastajad saavad sirvida ajaloolisi objekte nendele sobivas tempos. Lisaks on neil juurdepääs palju rohkemale teabele.
  • Meistriteoste ja vähemtuntud kunstiteoste tutvustamine muuseumi virtuaaltuurides koos täiendava konteksti ning ajalooga äratavad inimestes uudishimu ja inspireerinud neid isiklikult külastama.
Muuseumide, näituste jms. digitaliseerimise eesmärgiks ei ole konkureerida füüsilise muuseumiga, vaid hoopis täiendada ja pakkuda personaalsemat kasutajakogemust.

RESTORANID, KOHVIKUD, SÖÖGIKOHAD

Klientidel on soov leida ruum, mis on avar, hubane ja sobib konkreetse ürituse jaoks. Ometi ei suuda paljud restoranid, ürituskeskused ja peosaalid veebis tõhusalt oma ruume esitleda. Samas on restoranide ja söögikohtade huvi maksimaalselt välja müüa peolaudu ürituste korraldamiseks.


Seetõttu on virtuaaltuurid oluline osa cateringi ja peoruumide turunduskommunikatsioonist.

  • Paljudel veebilehtedel puuduvad täielikult fotod ruumidest. See raskendab ruumi atmosfääri ja suuruse hindamist. Ruumide broneerimine on keeruline, kui puudub visuaalne ülevaade.
  • Kui fotod siiski olemas on, on need sageli üldised või emotsioonipildid, nagu lähivõtted kaetud laudadest või baaris istuvatest inimestest. Need ei anna aimu ruumi mõõtmetest, stiilist ega sellest, kui palju külalisi mahub.
Muuseumide, näituste jms. digitaliseerimise eesmärgiks ei ole konkureerida füüsilise muuseumiga, vaid hoopis täiendada ja pakkuda personaalsemat kasutajakogemust.

Kui restorani või söögikoha veebileht suudab anda täieliku ülevaate koos kvaliteetsete fotode, virtuaaltuuride ja ruumiplaanidega, suurenevad võimalused klientide võitmiseks oluliselt.

SOOVID TEHA KINNISVARA VIRTUAALTUURI?

Magrey OÜ - Reg. kood 11051369 - KM EE100922800 - Kinnisvara fotograaf