Kui palju virtuaaltuure üldse kasutatakse?

Kui palju virtuaaltuure üldse kasutatakse?

Kui Sul on käinud peast läbi mõtted, et võiks lasta teha kinnisvarast virtuaaltuurid, siis alati jäävad õhku küsimused nagu:

  • kui palju neid külastajad üldse kasutavad?
  • kuhu nad seal virtuaaltuuris lähevad ja mis osades kõige rohkem aega veedavad?
  • kas oleks võimalik saada mingit analüütikat pärast 3D tuuri lisamist oma veebilehele?

VIRTUAALTUURI RUUMIANALÜÜTIKA

Üldiselt on Matterport.com virtuaaltuuride puhul võimalik kiirelt kätte saada üldine analüütika ehk kui palju unikaalseid inimesi külastab konkreetset virtuaaltuuri teatud aja jooksul.


Detailsema ruumianalüütika jaoks tuleb kasutada eraldi platvorme (nagu Captur3D.io), mis võimaldavad saada rohkem ruumianalüütikaandmeid nagu virtuaaltuuris keskmine veedetud aeg, külastajate liikumiste kaart jms.

Detailsema ruumianalüütika jaoks tuleb kasutada eraldi platvorme (nagu Captur3D.io), mis võimaldavad saada rohkem ruumianalüütikaandmeid nagu virtuaaltuuris keskmine veedetud aeg, külastajate liikumiste kaart jms.

RABASAUNAD.EE TULEMUSED

Rabasaunad.ee kasutab 3 erineva saunamajamudeli 3D virtuaaltuuri oma veebilehtedel. Kuna saunatootja panustab igakuiselt raha tasulistesse digireklaamidesse, siis neil tekkis huvi, et kui palju ikkagi reaalselt seal inimesed sees käivad?

Kuna saunatootja panustab igakuiselt raha tasulistesse digireklaamidesse, siis neil tekkis huvi, et kui palju ikkagi reaalselt seal inimesed sees käivad?

Saunamaja virtuaaltuur Rabasaunad.ee esilehel

1. KÜLASTATAVUS

Konkreetse virtuaaltuuri külastatavus on otselt seotud veebilehe külastatavusega ning selle paigutusega veebilehel. Mida rohkem on see paigutatud kaugemale veebilehele ülaosast, seda vähem inimesi paneb seda käima, aga seda kõrgemaks muutub huviliste kvaliteet.


Kokku külastas pea 1 kuu jooksul esilehele paigutatud saunamaja virtuaaltuuri ca. 1200 külastajat, samal perioodil külastas veebilehte ca. 3100 inimest (Google Analüütika andmed).

38% veebilehe külastajatest sisenes

saunamaja virtuaaltuuri.

38% veebilehe külastajatest sisenes  saunamaja virtuaaltuuri.

2. SEES VEEDETUD AEG

Keskmine saunamaja virtuaaltuuri külastatuvuse aega oli ca. 2 minutit, kõigi 3 saunamudeli keskmine külastatavuse aeg jäi ca. 1-2 minuti vahele ning see sõltub sihtimise ja digikanalite kvaliteedist.

Keskmine saunamaja virtuaaltuuri külastatuvuse aega oli ca. 2 minutit, kõigi 3 saunamudeli keskmine külastatavuse aeg jäi ca. 1-2 minuti vahele ning see sõltub sihtimise ja digikanalite kvaliteedist.

Näiteks Facebooki reklaamidega on võimalik kiirelt külastatavus üles ajada, samas see audients ei veeda väga palju aega veebilehel võrreldes Google orgaanilisest otsingust maabuvate külastajatega.

Näiteks Facebooki reklaamidega on võimalik kiirelt külastatavus üles ajada, samas see audients ei veeda väga palju aega veebilehel võrreldes Google orgaanilisest otsingust maabuvate külastajatega.

3. LIIKUMISE KAART

Külastajate liikumise kaart ("heat map" inglise keeles) aitab anda ülevaate kuhu inimesed 3D virtuaaltuuris liikusid ja mis punktides nad enim aega viitsid.

Külastajate liikumise kaart ("heat map" inglise keeles) aitab anda ülevaate kuhu inimesed 3D virtuaaltuuris liikusid ja mis punktides nad enim aega viitsid.

Külastajad veetsid suurem osa ajast sauna eesruumis (suuremad punased mummud), siis liiguti edasi läbi dushiruumi leiliruumi algusesse, mis on ka naturaalne liikumiselogistika selles hoones. Saunalavale ei osanud kõik külastajad minna, kuigi seal saab virtuaalselt istuda (rohelised mummud laval).

Eesruumis pikemalt viibimine annab märku sellest, et külastajatele on oluline ruumi põhiplaan ja mida sinna annaks panna.

Külastajate liikumise kaart ("heat map" inglise keeles) aitab anda ülevaate kuhu inimesed 3D virtuaaltuuris liikusid ja mis punktides nad enim aega viitsid.

Kõige vähem uuriti saunamaja hoone tagakülge (tumesinised mummud), kuigi sinna liikumise käigus jäeti seisma ja vaadeldi saunamajast vasakule jäävat valmisehitatud alusraami.

4. PIIRKONNAD

Eraldi on võimalik ka vaadelda mis piirkondadest ja linnadest inimesed külastasid saunamaja virtuaaltuuri.

  • Piirkondliku analüüsi käigus selgus, et osad külastajad tulevad saunamaja vaatama Soomest kuigi ühtegi tasuliset digikampaaniat selles suunal ei toimu.
  • Tõenäoliselt on tegemist soome eestlastega, kes otsivad kodumaist saunatootjat, seega on mõistlik laiendada ja testida kampaaniatega näiteks Soomes Uusimaa maakonna piires.
Eraldi on võimalik ka vaadelda mis piirkondadest ja linnadest inimesed külastasid saunamaja virtuaaltuuri.

JÄRELDUSED

Andmetest võib järeldada, et konkreetset saunamajast tehtud 3D virtuaaltuuri kasutatakse aktiivselt.

  • Rabasaunad.ee tegevjuhi Mario Raja sõnul on pärast saunamudelite virtuaaltuuride lisamist vähenenud korduma kippuvad küsimused teemadel, kus tahetakse paremini aru saada väiksematest ruumilahendustest.
  • "Meie puhkemaja versioonis on WC koos dushinurgaga. Eelnevalt oli piltide pealt raske aru saada kui suur see ruum on, nüüd lähevad huvilised ise 3D virtuaaltuuri ja näevad selle ära", ütles Mario Raja.

Magrey OÜ - Reg. kood 11051369 - KM EE100922800 - Kinnisvara fotograaf